خواسته اصلی شهروندان تهرانی از شهرداری

خواسته اصلی شهروندان تهرانی از شهرداری

به گزارش شیك بار معاون امور مناطق شهرداری تهران اظهار داشت: بیشتر مطالبه شهروندان تهرانی در تماس با سامانه ۱۸۸۸ در مورد رفع سدمعبر از نوع صنفی، بساط گسترها و تخلفات ساختمانی است.


به گزارش شیك بار به نقل از مهر، حسن رباطی با اشاره به بیشترین درخواست شهروندان تهرانی از سامانه ۱۸۸۸ اظهار نمود: با عنایت به اهمیت ارتباط بین شهروندان و مدیریت شهری، طبق روال سال های گذشته، مدیران شهری با حضور در سامانه ۱۸۸۸ پاسخگوی سوالات و درخواست های شهروندان هستند. وی با اشاره به شعار شهردار تهران در خصوص شهروند پرسش گر و مدیران پاسخگو، عنوان كرد: به اتفاق مدیران و مشاوران معاونت امور مناطق پاسخگوی نقطه نظرات شهروندان هستیم و بالغ بر ۲۰۰ تماس شهروندان توسط مسئولان این معاونت ثبت و دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی در جهت رفع مشكلات شهروندان صادر می گردد.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به بیشترین مطالبات شهروندان از مسئولان شهرداری، خاطرنشان كرد: مطالبه شهروندان اغلب در مورد رفع سدمعبر چه از نوع صنفی و چه مصالح ساختمانی، بساط گسترها و تخلفات ساختمانی بود.

رباطی با اشاره به نحوه پیگیری مطالبات و درخواست های شهروندان اظهار داشت: بخشی از موارد مطرح شده نیاز به بررسی كارشناسی داشته و زمان بر است. بخش دیگر هم در حوزه اجرایی و عملیاتی است كه بلافاصله به واحدهای ذیربط ارجاع داده شد و پاسخ هم توسط ۱۸۸۸ به شهروندان اعلام می گردد. وی با اشاره به اینكه مسائل مربوط به سد معبر جز وظایف ذاتی حوزه معاونت خدمات شهری و شركت شهربان است، تصریح كرد: در مورد مبحث سدمعبر وانت بارها هم جلسات مستمری با دستگاه های مختلف مانند راهور برگزار كرده ایم تا خودروهای متخلفی كه سبب اشغال خیابان و تاثیر منفی بر بار ترافیكی می شوند، اعمال قانون شوند.
 

1396/10/20
23:15:39
5.0 / 5
3374
تگهای خبر: بار , شهرداری , سد معبر , شهروندان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری