به گزارش شیك بار معاون امور مناطق شهرداری تهران اظهار داشت: بیشتر مطالبه شهروندان تهرانی در تماس با سامانه ۱۸۸۸ در مورد رفع سدمعبر از نوع صنفی، بساط گسترها و تخلفات ساختمانی است.
به گزارش شیك بار به نقل از مهر، حسن رباطی با اشاره به بیشترین درخواست شهروندان تهرانی از سامانه ۱۸۸۸ اظهار نمود: با عنایت به اهمیت ارتباط بین شهروندان و مدیریت شهری، طبق روال سال های گذشته، مدیران شهری با حضور در سامانه ۱۸۸۸ پاسخگوی سوالات و درخواست های شهروندان هستند. وی با اشاره به شعار شهردار تهران در خصوص شهروند پرسش گر و مدیران پاسخگو، عنوان كرد: به اتفاق مدیران و مشاوران معاونت امور مناطق پاسخگوی نقطه نظرات شهروندان هستیم و بالغ بر ۲۰۰ تماس شهروندان توسط مسئولان این معاونت ثبت و دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی در جهت رفع مشكلات شهروندان صادر می گردد.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به بیشترین مطالبات شهروندان از مسئولان شهرداری، خاطرنشان كرد: مطالبه شهروندان اغلب در مورد رفع سدمعبر چه از نوع صنفی و چه مصالح ساختمانی، بساط گسترها و تخلفات ساختمانی بود.
رباطی با اشاره به نحوه پیگیری مطالبات و درخواست های شهروندان اظهار داشت: بخشی از موارد مطرح شده نیاز به بررسی كارشناسی داشته و زمان بر است. بخش دیگر هم در حوزه اجرایی و عملیاتی است كه بلافاصله به واحدهای ذیربط ارجاع داده شد و پاسخ هم توسط ۱۸۸۸ به شهروندان اعلام می گردد. وی با اشاره به اینكه مسائل مربوط به سد معبر جز وظایف ذاتی حوزه معاونت خدمات شهری و شركت شهربان است، تصریح كرد: در مورد مبحث سدمعبر وانت بارها هم جلسات مستمری با دستگاه های مختلف مانند راهور برگزار كرده ایم تا خودروهای متخلفی كه سبب اشغال خیابان و تاثیر منفی بر بار ترافیكی می شوند، اعمال قانون شوند.