هشدار مدیریت بحران؛

باد‬ شدید استان تهران را در می نوردد

باد‬ شدید استان تهران را در می نوردد

به گزارش شیک بار، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال وزش باد شدید در استان بخصوص نیمه غربی، جنوبی و ارتفاعات اخطار داد و اظهار داشت: استقامت سازه های سست و موقت بررسی شود.



به گزارش شیک بار به نقل از مهر، حامد یزدی مهر، عصر دوشنبه از صدور اخطار زرد وزش باد شدید همراه با خیزش گردو خاک در استان تهران اطلاع داد و اظهار نمود: طبق اعلام سازمان هواشناسی این مخاطره از عصر امروز دوشنبه هفتم آغاز و تا روز چهارشنبه نهم خرداد ماه ادامه می یابد.
یزدی مهر در ادامه با اشاره به اینکه منطقه اثر این مخاطره برای کل استان تهران بخصوص نیمه غربی، جنوبی و ارتفاعات استان پیشبینی شده است اظهار داشت: سفارش مدیریت بحران در موارد احتمال وقوع باد شدید استقامت سازه های سست و موقت مثل داربست ها و عدم استقرار در مکانهای مرتفع مثل برج ها و دکل ها است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر لزوم اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک در زمان اخطار وزش باد تصریح کرد و اضافه کرد: از همه مردم عزیز می خواهیم از توقف کار درختان و سازه های نیمه تمام به شکل جدی اجتناب کنند.
وی با اشاره به اینکه توقف در بستر مسیل ها و حاشیه رودها هم مخاطره آمیز است اظهار داشت: به همه ذینعان سفارش می شود در انجام امور عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند.
یزدی مهر در مورد مستحکم سازی پوشش گلخانه ها هم اخطار داد و بیان نمود: اخطار زرد هواشناسی به همه دستگاه ها برای اتخاذ تمهیدات لازم ابلاغ گردیده است.


منبع:

1403/03/08
13:04:00
5.0 / 5
300
تگهای خبر: دستگاه , سازمان , هواپیما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
Shikbar شیک بار
shikbar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شیك بار محفوظ است

شیك بار

حمل و نقل و باربری